Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Tvorba systému pro hodnocení a řízení výkonnosti pracovníků v zákaznickém servisu
Kiss, Jan ; Radilová, Jindra (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení zaměstnanců a jejich řízení s hodnocením spojeným v zákaznickém centru nadnárodní společnosti. Úvodní část je věnována teoretickým podkladům, které se zabývají řízením lidských zdrojů, a to zejména oblastí hodnocení a řízení výkonu zaměstnance. Analytická část práce popisuje a posuzuje současný systém hodnocení a řízení zaměstnanců, který je používán v popisovaném týmu. Cílem analytické části je nalezení a identifikace nedostatků používaného systému. Závěrečná část diplomové práce je věnována autorovým návrhům řešení. Výstupem je soubor doporučení a návrhů změn k odstranění nedostatků zjištěných analýzou současného stavu.
Proposal for Personell Strategy for a Small Company.
Hekrla, Milan ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The aim of this paper is to propose a personnel strategy for a private company planning to recruit employees. This will be achieved by analysing the selected company, their activities, and internal processes to further understand the operation of the company and by analysing the labour market to help narrow down the selection of potential employees according to the desired criteria. The first part is theoretical and includes a definition of HR strategy, employee management, describes HR practices and how to implement them. The second part is methodological and describes the process of collecting the necessary data from both internal and external environments. This is followed by the analytical section where the results of the research strategies described in the previous section are listed. Last is the proposal section, where the research results are used to propose the HR strategy of the company.
Tvorba systému pro hodnocení a řízení výkonnosti pracovníků v zákaznickém servisu
Kiss, Jan ; Radilová, Jindra (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení zaměstnanců a jejich řízení s hodnocením spojeným v zákaznickém centru nadnárodní společnosti. Úvodní část je věnována teoretickým podkladům, které se zabývají řízením lidských zdrojů, a to zejména oblastí hodnocení a řízení výkonu zaměstnance. Analytická část práce popisuje a posuzuje současný systém hodnocení a řízení zaměstnanců, který je používán v popisovaném týmu. Cílem analytické části je nalezení a identifikace nedostatků používaného systému. Závěrečná část diplomové práce je věnována autorovým návrhům řešení. Výstupem je soubor doporučení a návrhů změn k odstranění nedostatků zjištěných analýzou současného stavu.
Řízení a motivace zaměstnanců ve společnosti Auta s.r.o.
Plíhal, Pavel ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Švehla, Václav (oponent)
Řízení a motivace zaměstnanců ve společnosti AUTA s.r.o. je práce, která se zaměřuje na chování, působení zaměstnanců a práci s nimi, zejména v malých firmách. Teoretická část je orientována na vybrané segmenty personalistiky v souvislosti s menšími a středními podniky. Cílem této části je čtenáře seznámit s danou problematikou a připravit půdu pro druhou část práce, část praktickou. Praktická neboli analytická část se věnuje aplikaci získaných znalostí na konkrétní situaci v reálném prostředí. Cílem je v první řadě popsat fungování firmy AUTA s.r.o. z pohledu personalistiky, dále detailně zhodnotit systém řízení zaměstnanců a v neposlední řadě navrhnout případné možnosti zlepšení či opatření. Dosáhnu toho s využitím různých nástrojů jako je pozorování či srovnávání, nicméně největším nástrojem pro praktickou část budou hloubkové rozhovory s manažerkou firmy.
Porovnání maloobchodních provozoven společnosti Toris s.r.o
Davidová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brůžek, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce srovnává maloobchodní provozovny společnosti Toris s.r.o. Provozovny jsou porovnávány na základě struktury pracovní náplně a nákupní atmosféry. Cílem práce je komparace jednotlivých provozoven společnosti Toris s.r.o., poukázání na rezervy ve fungování a návrh případných zlepšení. Rozdělena je na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy nákupní atmosféra a řízení zaměstnanců v maloobchodním provozu. V praktické části je pak představena samotná společnost Toris s.r.o. a její provozovny které jsou následně hodnoceny.
Kompetence manažera pro řízení firmy
ŠPERLOVÁ, Radka
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout klíčové kompetence manažerů firem, popsat a zhodnotit požadavky na manažerské kompetence ve vybrané firmě a navrhnout případné změny.Svou práci jsem zaměřila na kompetence manažera, jejichž poznání a rozvoj jsou potřebné pro vysoký výkon klíčových manažerů a představují pro každou firmu výrazný krok směrem k vyšším výkonům. Díky přístupu orientovanému na manažerské kompetence firma dokáže lépe přijmout správné zaměstnance na správné pozice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.